18 Mayıs 2016 Çarşamba

Muzlu Frozen Yoğurt ( şekersiz )

Merhaba arkadaşlar bugün sizlerle 1 sene öncesinden aldığım Tefal Dondurmacım'ı paylaşmak istedim. Her yönden iyi olan bu makinayı almak için çok düşünmüştüm fakat iyi ki almışım diyorum.Evde kolaylıkla hazırlayabileceğiniz dondurmaları dilediğiniz gibi yapabilirsiniz. 
Ben bugün sizlere favori dondurmamın tarifini verecem. Basit ve az malzemeleri ile gönlünüzde taht kuracağına eminim. Bu tarif için dondurma değil Frozen Yoğurt demek sanki daha doğru olur çünkü yoğurt kullanacağız. Tarifi yaparken iki kişilik yaptım yinede çok geldi siz kendi kişi sayınıza ve yiyeceğiniz miktara göre ayarlayabilirsiniz. 

Muzlu Frozen Yoğurt Malzemeleri: 


200 gr süzme yoğurt 
20 gr bal 
1,5 adet muz  
  
Öncelikle muzları yumuşak olanlarından seçmenizi tavsiye ederim hem daha tatlı oluyorlar hemde kolay eziliyorlar. Muzları ezdikten sonra içerisine yoğurdu ve balı ekleyip tekrar karıştırıyoruz. Dondurma karışımımız bu kadar kısa sürede hazır hale geliyor. Ardından 24 saat buzlukta beklettiğimiz makinanın haznesine karışımı döküp donmasını bekliyoruz. Dondurmanın hazır hale gelmesi 20 dk gibi bir süre alacaktır. Benim tavsiyem dondurmayı alacağınız kabı 3-4 Dk buzlukta bekletmeniz, özellikle yaz aylarında dondurma  çok çabuk eriyebiliyor.  Afiyet olsun!  


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...