18 Mayıs 2016 Çarşamba

Kahvaltılık Muffinler


Pinterest'te fotoğrafını görüp yapmayı çok istemiştim ve en sonunda yapabildim. 
Kahvaltıda haftanın 5 günü yumurta yiyen biri olarak böyle tarifler hep ilgimi çekmiştir. Yumurtayı şekillendirmek yumurtadan sıkılmamamı sağlıyor. Kolay olması ise her zaman tercih sebebimdir.😆 
Açıkçası evde  kuru domates olduğu için bu tarifi kurup domatesle denemek istedim. Sonucun ne olacağından emin olamamakla birlikte tarifi yaptım ve gerçekten muhteşem bir sonuç ortaya çıktı. 
 Kahvaltıda alternatif yemek yapmak isteyenler için hemen tarife geçiyorum. 

Malzemeler:  


4 -5 yumurta ( boyutuna göre) 
yemek kaşığı beyaz peynir  
Kuru domates  
2 yemek kaşığı süt 
Çay kaşığı kabartma tozu  
Baharat ( karabiber- pulbiber-tuz) 

Yumurtaları çırpıp içerisine 
diğer malzemeleri ilave edip tekrar karıştırıyoruz. Daha sonra Muffin kalıbımızı yağlayıp hazırladığımız yumurtalı karışımı kalıplara döküyoruz. Önceden ısıtılmış 170 derecelik fırında 15-20 dk gibi kısa sürede hazır hale geliyor. Bu yüzden fırını sürekli kontrol etmenizi öneririm. Afiyet olsun! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...