29 Mayıs 2016 Pazar

Aytaç'ın Kuru Etini Denedim



Merhaba arkadaşlar bugün sizlere yurt dışında oldukça meşhur olan özellikle sporcuların tükettiği bir üründen bahsedeceğim. Türkiye'de Aytaç'ın çıkarttığı kuru etleri görünce önce tereddüd ettim açıkçası çünkü yurt dışında bulunduğum zaman kuru etleri merak edip denemiştim ve gerçekten berbat ötesiydi. ( hatta pişirip yumurta kırmıştım ) Dolayısıyla çok ümit ederek almadım ama şans vermek istedim ve iyi ki vermişim gerçekten muhteşem olmuş.
Doyurucu mu derseniz bence değil ama iyi protein kaynağı, özellikle vücut geliştirme sporu yapanlar için vazgeçilmez ürün haline gelebilir. Benim gördüğüm kadarıyla 3 çeşidi var. Kekikli, karabiberli ve sade.En beğendiğim ise kekikli oldu, acıyı sevenlerin karabiberliyi daha çok seveceklerine eminim. Kısacası alınacak bir ürün fakat fiyatı dolayısıyla oldukça tuzlu gelebilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...