29 Mayıs 2016 Pazar

Eker'in Süzme Yoğurtlarını Test Ettik

Geçtiğimiz günlerde Eker markasının piyasaya sürdüğü Eker Vanilyalı Süzme Yoğurt , Eker Bol Kayısılı Süzme Yoğurt , Eker En Ballı Süzme Yoğurt ürünlerini test etme fırsatım oldu. Öncelikle belirtmem gerekir ki süt ürünleri kategorisindeki ürünlerin artışı beni memnun ediyor. Ne kadar içini şekerle doldursalar da elbet şekersizlerini de üretecekleri günler yakındır. 

En son incelediğim sek quark'tan sonra eker'in yeni ürünlerini duymuştum. Yine yeni ürünlerin ilk piyasaya sürücüsü olan migrosta ürünleri görünce hemen aldım. Eker Süzme Yoğurt serisinde ilk dikkatimi çeken paketlerde kaşık bulunması oldu. Bu özelliği ile + puan almayı başardı. Fakat gel gelelim ki içindeki yoğun şeker oranı ise hayal kırıklığı oldu. Geçelim tat deneyimime;






Eker Vanilyalı Süzme Yoğurt ( FAVORİM )

Yakaladıkları tat ile tavuk göğsü tatlısı yiyormuş gibi hissettim gerçekten tat konusunda mükemmel bir ürün olmuş.

Eker En Ballı Süzme Yoğurt ( VASAT )


Balı hiç bir zaman yoğurda yakıştıramamıştım. Malesef benden geçer not alamadı.

Eker Bol Kayısılı Süzme Yoğurt ( FENA DEĞİL )

Vanilyalı olanının gerisinde kalmış olsa da tat olarak başarılı buldum. İçinde kayısı parçaları bulunmakta.

Besin Değerleri:

100 gramında: 124 kcal 

4.8 gram yağ
13.7 gram karbonhidrat
6.4 gram protein

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...